Jason Yeoh dan Jack Lim bawa ibu-ibu mereka dalam perjalanan cinta ke Perlis, permata tersembunyi Malaysia. Mereka teroka kebun ara terbesar di Asia Tenggara, lombong timah Gua Kelam dan ibu-ibu itu cuba jadi pengacara!