Pitch Perfect
Para chef bertanding dalam perlawanan Taco demi raja Taco, iaitu pelakon dan pemilik restoran, Danny Trejo. Satu-satunya alat tajam yang mereka boleh guna ialah sebilah parang sebagai penghormatan bagi salah satu wataknya.