What Goes Around Comes Around
Tom mencuba helah seperti biasa, tapi setiap tindakan ada balasannya apabila gelagat kejar-mengejar melibatkan kawasan kejiranan. Saksikan apabila Jerry menterbalikkan keadaan ke atas Tom!