Turn Up the Heat
Michael Symon meneroka dunia rasa berani dan pedas! Dia menghangatkan menu dengan paha ayam salai pedas dengan saduran nanas, sos pedas Cleveland Barberton yang ikonik dan kek coklat cair pedas yang hebat.