X-traordinarily Odd Animals
Ada haiwan yang nampak pelik! Tetapi di sebalik penampilan pelik itu, haiwan ini memiliki kebolehan luar biasa. Dalam episod ini, kita menyelam ke dunia yang menyeronokkan dari tenggiling, kera bekantan, kameleon, ikan mulut merah dan banyak lagi!