All The Bells Say
Setelah mengetahui Matsson mempunyai rancangan sendiri untuk masa depan hubungan GoJo-Waystar, Shiv dan Roman bekerjasama untuk menangani kemungkinan kejatuhan - sementara Logan diam-diam mempertimbangkan pilihannya.