Watch the Throne
Usaha Ryan untuk menamatkan musim ini tanpa kalah diuji apabila dia berlumba dengan tiga pesaing terbesarnya pada malam yang sama. Dan kemudiannya, Chief mengejutkan kru dengan kelainan baharu pada musim ini.