Ketahui cara Nakuul Mehta dan Cef Brar mengemudi muka bumi mencabar di Spitti. Semasa di sana, mereka redah sungai dan menghadapi cuaca sejuk yang melampau untuk membuka kunci kit mandiri dan mewujudkan ikatan melalui makanan, rasa dan puisi.