I Can't Believe It's Not Butter
Para pembuat kek mesti membuat replika kek barang yang terdapat di lorong tenusu kedai runcit sebenar. Kemudian, hos John Henson dan Jocelyn Delk Adams mencabar pembuat kek untuk mereka bentuk barang dalam tin yang realistik daripada kek.