New Path, New Baby, Same Old Drama
Rancangan Sunnie untuk berterus terang memakan diri. DeLeesa memberi Trevor kata dua. Keputusan pertandingan itu membuka jalan baru untuk Gabriella. Carlo membantu Kathy memplaster kakinya untuk parti pengebumiannya.