Finding Peace in Pawling
Seorang wanita mencari rumah pertamanya yang berhampiran keluarganya di Pawling, New York. Davina dan Kristin mempunyai beberapa pilihan yang menakjubkan dan berusaha untuk mengubah suai rumahnya menjadi istana yang selalu dia impikan.