When the Going Gets Tough
Brown membincangkan situasi Krismas. Janelle mengaku kepada Christine, dia tak tahu sama ada perkahwinannya boleh diperbaiki. Robyn dan Meri cuba merungkai keadaan dan mendedahkan Kody tak seiiring zaman.