It's Over
Janelle disahkan positif COVID-19 dan Kody memberitahu Robyn tentang masalahnya dengan Christine. Kody dan Christine duduk untuk mengadakan perbincangan tegang, buatkan Christine berasa diberi kuasa dan Kody kalah.