Mutiny at TTC
Ketegangan meningkat di jalan-jalan Las Vegas ketika tahun ini hampir berakhir. Elmer bertengkar dengan bosnya, Pineapple memarahi pemandu baru tentang "tundaan paling teruk", dan Nick berurusan dengan pelanggan yang marah.