Russfest
Richard, Dinesh, Gilfoyle, dan Jared menghadapi cabaran terbesar mereka apabila satu acara besar menguji kemampuan PiperNet, sementara kehadiran Laurie yang tidak dijangka buat mereka berwaspada jika disabotaj.