The Shop: Uninterrupted 17
Bekerjasama dengan LeBron James dan Maverick Carter, HBO mempersembahkan siri inovatif yang akan melawat kedai gunting rambut dan menawarkan perbualan eksklusif dengan beberapa nama besar dalam sukan dan hiburan.