Hari ini, Henry dan Fuzz melawat ladang Francis di Oxfordshire. Koleksinya termasuk traktor, motosikal trial dan pelbagai barang kodi. Henry mahu motosikal, Fuzz suka jam stesen. Tetapi apa yang akan mereka beli?