Kappa
Selepas bergaul dengan sororiti, Leighton disuruh bercinta dengan seorang lelaki, manakala Whitney mengadu kepada rakan sepasukan tentang hubungannya dengan Dalton. Diikuti Kimberly, Bela bersuara di acara Catullan.