South America
Amerika Selatan - benua yang paling kaya dengan spesies haiwan dan tumbuhan di Bumi. Dari padang pasir Atacama yang kering ke hutan awan yang tebal di Andes, Amerika Selatan dipenuhi dengan spesies haiwan yang luar biasa dan unik.