The Wet Dog Wiggles
Elmo mahu mengajar Tango helah baru, tapi Tango hilang tumpuan apabila Elmo menjadi terlalu teruja. Julia dan Sam mengajar Elmo melakukan goyangan anjing basah supaya suaranya perlahan dan badannya senyap untuk mengajar Tango cara bermain sorok-sorok.