Worms Want to Play
Sepupu Frankie telah berpindah, jadi Rosita, Gabrielle, dan Zoe membantunya dengan membina jambatan sebesar cacing untuk menyambungkan pasu mereka. Mereka menggunakan kayu aiskrim dan gam, membolehkan cacing bermain pada bila-bila masa.