Beach Fight
Ketegangan meningkat apabila lelaki di rumah itu berjuang mendapatkan perhatian Noelle,. Sementara itu, Jill berhadapan dengan Hailey tentang situasi dengan Mike, dan Sam dan Ethan cuba menghidupkan semula tarikan mereka.