She Said Maybe to the Dress
Juruhebah radio Kenzie perlu mencari gaun yang lantang dan berkilauan seperti personalitinya. Melanie mencari gaun ringkas untuk upacara Yahudi Ortodoksnya, dan Jenny Tolman berkahwin di puncak gunung bersalji yang indah.