Pride and Pageantry
Selepas kehilangan suami pertamanya, Becca menemui cinta semula dan kini memerlukan pakaian untuk bab seterusnya dalam hidupnya. Sementara itu, ratu cantik, Emma dengan berani memutuskan untuk meraikan lekuk tubuhnya dan bukannya menyembunyikannya.