Mallika + Divya
Dilahirkan dan dibesarkan di Kashmir, Mallika mencari pakaian yang anggun dan elegan daripada filem Bollywood. Divya pula mahukan pertembunan moden dan tradisi dan memerlukan sari sutera yang sempurna untuk digandingkan dengan kasut kegemarannya.