Jimmy & Gianni
Anak-beranak pelukis, Jimmy Ray Flynn dan Gianni Arone, dijemput untuk membuat karya seni di Bilik 104. Di sana, mereka membuka cerita tentang hubungan mereka, proses kreatif mereka dan sejarah ketagihan serta penyakit mental Gianni.