Addition by Subtraction
Sepasang suami isteri menyangka penambahan rumah mereka akan selesai menjelang kelahiran bayi mereka, tetapi anak mereka hampir setahun dan projek itu masih belum selesai. Rico tampil dan mengambil alih tugas itu.