Raptors
Burung pemangsa adalah pemburu terhebat di planet kita. Disatukan dengan paruh yang bengkok, selera pada daging, dan cakar yang tajam bak pisau cukur, haiwan ini telah menakluk dunia. Siri dua bahagian ini menceritakan kejayaan luar biasa Raptor.