Living Room Luxury
Scott bersaudara menangani projek terbesar dan paling peribadi: mengubahsuai rumah Drew dan tunangnya Linda di Los Angeles dalam 12 minggu. Mereka bermula dengan mengubah pintu masuk, bilik air, pejabat dan ruang tamu.