Chapter Twelve: Summer Lovin
Dihantui halusinasi yang semakin mengganggu, Imogen cuba menempa identiti baharu di luar Millwood. Noa berhubung semula dengan rakan lamanya, Tabby bertemu peminat filemnya, Faran mendapat pekerjaan baharu, dan Mouse diancam entiti tidak dikenali.