Broken to Beautiful
Selepas berdepan kolam yang rosak selama empat tahun, sebuah keluarga memutuskan untuk membina semula kolam idaman mereka. Brian dan Paul Porter melangkah memberikan ciptaan unggul menampilkan dinding air terjun, lubang api tenggelam dan spa tepi kolam.