Jungles
Hutan hujan ialah rumah kepada sejumlah besar spesies haiwan dan tumbuhan, yang membawa kepada persaingan sengit untuk makanan. Rakaman memaparkan jaguar dalam pemburuan di Amazon, ungka melintasi kanopi dan katak terbang mengawan.