9:00 A.M.
Setelah Whitaker bergelut dengan pesakit, Samira bertekad untuk tidak membiarkan dia melalui masalah yang sama dalam perubatan kecemasan. Kes pengambilan dadah berlebihan Nick Bradley membangkitkan banyak emosi, sementara ibu bapanya terus berharap.