Eat Your Protein
Ree Drummond berkongsi empat hidangan mudah penuh protein. Dia membuat salad taco ikan dengan ikan kod rempah dan sos yogurt limau cili, lada sumbat daging lembu dan kacang, dan putih telur. Parfait granola kacang Ree adalah manisan sempurna.