Dad Delivery
Ree Drummond ada hidangan makan malam rumah baharu untuk dibawa kepada ayah dan ibu tirinya di rumah baharu mereka. Dia menyediakan Mi Telur Buatan Sendiri dalam Ayam dan Mi Kedesaan, Biskut Cheddar dan Rosemary dan Brownie Trufel yang manis dan mewah.