Brunch Buffet
Ree Drummond berkongsi idea lazat bufet sarapan tengah hari. Dia mengisi Enchilada sarapan pagi dengan chorizo dan telur, potongan kentang rangup dengan sos bawang putih ketumbar, bagel serbuk kayu manis di atas dan menambah kesegaran dengan bar Mimosa.