Saipan, Northern Mariana Islands
Selepas kehamilan mengejut di di Saipan, seorang ibu baru berpindah secara tetap supaya anaknya boleh berhubung dengan ayahnya. Tanpa pendapatan, dia mempunyai bajet yang ketat, dan kehidupan pulau yang sederhana tak semuanya indah.