Chiang Mai, Thailand
Sepasang suami isteri menggantikan kehidupan di Orlando, Florida, dengan permulaan baru di Chiang Mai, Thailand, tetapi enggan melepaskan kemudahan gaya Amerika. Mereka mesti pilih antara sedikit pengorbanan atau berbelanja lebih.