Bangkok, Thailand 1
Seorang wanita yang ingin lari daripada kehidupan pinggir bandar Texas merebut peluang mengikuti suaminya ke Bangkok, Thailand. Bagaimanapun, dia gusar akan perubahan yang datang dengan tinggal di kota besar dan mendambakan keselesaan rumah.