The Boogeyman
Kehidupan keluarga Lunsford kacau-bilau apabila seseorang menculik Jessie yang berusia sembilan tahun dari katilnya di tengah malam. Pihak berkuasa geledah kawasan itu mencarinya dan menemui kebenaran gelap - dia lebih dekat daripada yang mereka sedari.