Well To Do
Diupah untuk menyelamatkan seorang gadis muda yang dipercayai disihir oleh kultus hipi yang berbahaya, Pennyworth meminta bantuan dari Bet yang kesibukan, manakala Thomas dan Martha menerima lawatan tanpa diundang daripada Patrick.