The Ohio Journalism Awards
Ned menahan keinginannya untuk memenangi Anugerah Kewartawanan Ohio. Nicole dapat tahu tentang hubungan monogami Detrick dan berasa marah. Oscar cuba menyukai dokumentari, Mare membawa penggiat YouTube terkenal, Esmeralda menyanyi dan Ken menjadi wira.