Angel of Death
Apabila seorang kekasih yang tersesat masuk balai polis wilayah membuat tuduhan liar terhadap bekas kekasihnya, seorang detektif mempersoalkan kredibiliti dan motif wanita itu. Namun, dia tidak tahu betapa dahsyat rahsia wanita itu.