Busby Beach Babes
Busby bercuti di Florida ketika Danielle menghadapi cabaran kesihatan. Ketakutan Blayke terhadap lautan memberi kesan kepada Quint. Adam dan keluarga merancang ulang tahun perkahwinan mengejut untuk Danielle. Busby bersedia untuk janji temu Hazel.