Cloudy with a Chance of Explosives
Usaha Slim Pickings untuk melombong tanah mereka dihalang trek penggali yang tergelincir dan tali sawat motor loji cuci yang rosak. Blacklighters berhadapan hujan lebat dan ego besar ketika mereka mencari opal terakhir di Tanah Land of Promise mereka.