A Barrel full of Nuts
Mesin menggerudi Bushmen kehilangan pin penting, memaksa Les yang berusia 74 tahun buat pembaikan kecemasan pada ketinggian empat meter. Dinding lombong Digi Diggers telah runtuh ketika Josiah dan Lisa mencuba kaedah baharu untuk mengekstrak opal Yowah.