Colorado Springs, Colorado
Pegawai menjalankan operasi rahsia untuk menumpaskan pengedar dadah yang disyaki yang menjual pil fentanyl maut kepada remaja. Pada masa yang sama, siasatan dijalankan terhadap perusahaan dadah yang didakwa beroperasi di kedai arak milik keluarga.