Sepasang suami isteri bingung dengan susun atur rumah tahun 1960-an sehingga mahu berpindah. Namun, Jenn ingin yakinkan mereka untuk terus tinggal dengan pengubahsuaian yang menggabungkan elemen vintaj dan fungsi yang selesa dengan sentuhan organik moden.