Keep it in the Family
Suami isteri mahu besarkan keluarga di rumah 1950-an datuk dan nenek si suami, tetapi rumah itu perlu kemas kini. Nate dan Jeremiah bantu mereka lepaskan masa lalu dan cipta konsep terbuka luas berfungsi untuk keluarga moden yang menghormati masa lalunya.