Cry for Me, Argentina
Rachel, seorang pemandiri Naked and Afraid of Love dan Na'im, peminat belantara dari Colorado, mengambil masa 21 hari di hutan belantara Argentina. Tetapi suhu malam membeku mungkin mengasak pasangan itu.